Måndag

Imorgon är det "förfest" i Tumba bokhandel. Man får plocka ihop sin bokpåse, betala den 25e och får 10%rabatt på hela inköpet! HEJA!!! Nu ska allt Twilight-serien införskaffas inbunden!

Jag ska gå med i viktväktarna. HEJA SOM FAN mannen. Hoppas på att tappa ytterliggare ett par kilon till sommaren. Jag ska börja simma, Huddinge simhall var typ den närmsta som är fräsch. Och så har jag ju hittat en häst att rida. han heter Sten och är en 2årig hingst. han är hur fin som helst!!! Lyckan är fulländad ^^ Kilorna ska bort och jag ska kunna bada och ha bikini utan att må dåligt!  Nicklas är också sugen på att börja träna. Fast hemma dådå.

just nu, dessa dagar, har jag varit otroligt glad över att jag inte har haft hund. DET RÄCKER MED SNÖ!!! Q____Q Jag vill inte mer. Det snöar HELA tiden. Köpte nya c-vitaminer idag. Dom är goda och jag känner mig lite piggare. Synd att rosenrot är så dyrt.

I morse, vaknade jag av att mobilen ringde. Letade som en dåre och hittade den under sängen. Stängde av alarmet och hade svårt att komma tillrätta. Men huh så mysigt det är att ha ett stort täcke! gosar in mig som en fjärlislarv i en puppa! Lyckades dock inte somna om och när mobilen ringde igen var det kört. Jag irriterade mig på att dörren inte var tillräckligt stängd och beslöt mig för att stänga till den. Jag och nicklas har en säng i "järn" och jag satte mig på knä vid fotändan med handen runt gaveln och puttade till dörren. När jag skulle räta mig igen, gled jag på täcket som råkat hamna mellan min hand och sängen och jag föll! Mitt ena bröst fick ta hela smällen och det gjorde fruktansvärt ont. Nu skrattar jag åt att det måste ha sett otroligt roligt ut.

Jag har inget roligt liv så ni får nöja er med det här.

Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Spara uppgifter?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0