Fredag 20/1

Upp tidigt och iväg till stallet! Hem, laga mat och och sen iväg till jobbet. En tung vecka är det som kommer, men men. Idag red jag lite på grusvägen och Foppa verkade tycka att det var väldigt mysigt. Frustade och luktade på gammalt bajs. Han är verkligen som en hund ibland xD han fick skritta med helt långa tyglar och det verkade vara väldigt mysigt :) travade tillbaka och galopperade i ridhuset. Fick bli en enkel motionsrunda idag. Ska jobba till 21 idag och är ledig hela helgen så då kan jag rida lite längre. Jag skulle gärna prova att rida över till skrefsta, men jag antar att det är precis lika halt där :( jag HATAR vintern! Fakk! Jaja. Imorgon tänkte jag ta in Gallan också och släppa henne i ridhuset så får hon också göra av med lite energi.

Jag har verkligen haft världens tur som har hittat två av världens finaste hästar att få vara medryttare på. Och inte nog med det, dessa två fantastiska hästar, har stans mysigaste ägare! Kunde inte haft tur!! <3

Var bara tvungen att ta kort på finaste knubbisen. När jag släppt ut Foppa så stod hon och såg ut såhär. Skrattade så jag dog lite xD
Den andra bilden är Kimbas mule. Hon var väldigt nyfiken på vad min mobil var för något och hade nog gärna tagit sig en smakbit av den! Haha


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Spara uppgifter?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0