Visdom

En dag var jag helt hundra på att jag hade fått öroninflammation på höger öra! Det gjorde så ont! Ända ner i halsen och nacken! Det tog ett par timmar av ångest (då jag bara haft öroninflammation en gång och det räcker alldeles utmärkt) tills jag kom på att det börjat klia i en visdomstand dagen innan. Nu gör det så jeffla ont!! Känns som att mitt huvud är på väg att implodera! Q___Q why are theese teeth necessary?!?!
Igår var vi på IKEA och shoppade lite saker som är nödvändiga till köket. Det är så mysigt att gå på ikea! Närmre 3 timmar gick vi där och strosade. Jag hade hur mysigt som helst, Nicklas tyckte att det var lite tråkigt efter ett tag..
En fantastiskt bra serie är ju The Tudors! Dock är ju tortyrscenerna lite väl realistiska! Annars är den väldigt välgjord med bara ett par enstaka ryttarscener som jag kan bli lite irriterad på xD
Gud vad det är roligt att blogga när ingen läser. Tjohej


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Spara uppgifter?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0