5/5

Har en härlig lördagsmorgon med min underbara lilla familj. Lång härlig frukost och underhållning på Animal Planet. Efter att ha tittat på tv tillräckligt länge, rullade chickey ihop sig intill husse och somnade. Mina två favoriter i hela världen <3

Jag har lite lust att skaffa en till hund faktiskt!! Nicklas är ju lite sugen på en Schäfer och jag tvivlar inte en sekund på att det skulle gå galant! Jag är också lite sugen på en brukshund och träna skydds med. Hade varit sjukt najs! Nu finns inte tiden eller utrymmet, för två stora hundar och en liten, men kanske för en? Nästa sommar? Ja det är ju i alla fall inget impulsköp! Måste fundera och överväga länge!
Jag skulle vilja träna lite lydnad med Chickey. Hon är verkligen en helt fantastisk hund och det hade varit så sjukt kul att testa hur lång jag kan komma med henne. Hon är så smart och hon älskar att lära sig nya saker. Men det får nog vänta tills jag får ett fast jobb och ett ordentligt schema.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Spara uppgifter?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0