Mycket länge sedan jag bloggade

Det är väldigt länge sedan jag bloggade men det är verkligen SÅ tråkigt när man aldrig får kommentarer eller någon respons på att någon läser. Nej nej... Detta är absolut ingen pik. Och nej nej jag är absolut inte ironisk när jag säger att det inte är en pik. Jag tänker inte hålla på och skriva vad jag har haft för mig, utan bara hoppa rakt in på vad jag tyckte var för långt för att skriva i ett inlägg på fb.

Asså... Sex and rhe city är en väldigt rolig serie, men jag undrar varför de är så hysteriska om att bajsa och fisa med sin pojkvän hemma. Är tanken att man ska leva ett helt liv tillsammans utan att någonsin få lätta på trycket? Visst, det tog mig ett halvår innan jag vågade fisa med Nicklas. Men låt säga att man gifter sig och flyttar ihop och allt det där, ska man ALDRIG kunna skita i sitt eget hem när man vill? Visst jag har problem att "sköta magen" någon annanstans än hemma, men tanken är väl ändå att man ska kunna klossa på sin egen toa, i sitt eget hem? Man måste väl ändå kunna vara så avslappnad hemma att man ska kunna fisa när man är gasig i magen? Och går dessa kvinnor omkring och tror att en förlossning kommer vara helt ren och vacker? Nej, det är blod, kiss, bajs och skrik. Ska mannen som blir pappa bara få stå utanför och inte få vara med när hans barn kommer till världen? Nej vet ni vad!
TYVÄRR så fiser, kissar och bajsar vi kvinnor lika mycket som män. Just accept it.


Kommentarer

Skicka ditt meddelande här:

Fyll i ditt namn:
Spara uppgifter?

Fyll i din E-postadress: (publiceras ej)

WWW:

Meddelande:

Trackback
RSS 2.0